natt

Hej bloggen, sitter här hos farmor och farfar i deras bäddsäng framför dotan ! Kusin gullet ligget brevid mig och snarkar, haha söööt! Kvällen har vart jätte kul, ibland så vill man liksom bara träffa släkten och umgås, trotts allt är det som som har kännt en längst. God mat, bad och lek med mini Livia (bebis kusin), och har bara haft det kul helt enkelt. Brukar ju inte precis ha tråkigt med släkten, vi hittar alltid på nya saker att göra ! Imorgon så blir der säkert god frukost och sen ett bad. Efter det en låång tripp till landet. Datan med ! Vet inte fall vi har internet men man får väll hoppas... ? =)  Får konversera lite med Bellman också som är på sitt land, vi kommer ha det typ exakt likadant nu ett par dagar. Han på sitt öde landställe och jag på mitt, utan diskmaskin och andra praktiska el prylar ! Ska sova nu anyways, kramar på er.

ännu en bild från Sardinien !

P.S det har gått en dag och jag är redan halft uppäten av myggor ! D.S

Kommentarer
Postat av: marie

Hejsan. Har du några bra låt-tips? jag gillar blandad musik så det spelar ingen roll om vad det är för sorts musik. kram

2009-07-02 @ 02:23:59
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: ida

tack detsamma! :) Söt blogg btw! hihi

2009-07-02 @ 11:07:02
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0