Hos grettl

Sitter hos Greta och pratar som bara den ! Nyss snackade hon om en gammal fylle gubbe från frankrike som ville ha sex med henne, väldigt mycket ! Översatt till svenska.
En varm kväll i France!
Fyllegubbe; "följa efter greta&hennes pappa" Hej!
Greta; Vi pratar inte franska, vi pratar engelska.
Fg; Jaha, jag pratar också engelska
Greta&pappa; (faan också)
Fg; snackar om hur snygg Greta var och glodde ca 20 cm ner från ansiktet, hehe. Är det där din pojkvän? (tittar på gretas pappa)
G; (gretas pappa tar tag i henne och går)
Fg ; Rör henne inte !!?!?!?!?!? Nej.. jag skojjade bara.
G; vi måste verkligen gå
Fg; (ställde sig på knä) Jag vill ha sex med dig, nu din sexiga lilla leksak ! Jag vill ha seeex nu  ikväll ! JA !!
G; (skiträdd och tror sen att han kommer och våldtar henne när hon ska sova)

Skit kul när hon berättade, jag börja tillochmed gråta !hahahahhah ! Förresten, GRETA ÄLSKAR SHAN BANAN!

Min sexiga lilla gullunge  ;) mjaoou

Kommentarer
Postat av: Maria

Men usch då, fattar att hon blev rädd.

2009-07-18 @ 16:12:25
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Nej men vad läskigt! :S

Förstår att hon ville lägga benen på ryggen.



Puss

2009-07-18 @ 21:27:01
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0