tisdag

slänger bara in ett litet inlägg nu.
för tillfället käkar jag på en klubba jag fick av Gurra(tacktack) och ska snart dra till volleyn som alltid,efter de blir de cp tråkiga piano och så måste jag lägga mej tidigt idag för jag är så slut!
på fredags ska de firas med serien "bert" och massa annat typ för att de sen på lördag är alla <3ns dag!
då ska man ta med fika och sånt så de ser man ju lungt fram emot!
Sen imorn så ska jag träffa Jern! tjoho, och vi ska se på SATC filmen :D
puss<3

min datamus funkar nu så lägger in lite bilder från helgen!

jag och mina två små hetingar!


sollentuna VANN ! :D


gissa vilken tallrik som e jerns, och vilken som e min?... :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0