studiedag

okej nu har min datamus fuckat upp sej så jag får liksom tycka på knappen ovanför capslock (va den nu heter) och bläddra mej fram i evigheter för att kunna fixa saker nu :/
men iaf så va de då studiedag i alla allmäna skolor idag så vi vart lediga. matilda jern har sovt hos mej från sön-idag och vi har gjort en massa. bl.a freakat oss med SATC boxen, flummat runt i mitt kök(mest jag dåra), snackat i timmar!, och så idag åkte vi till stinsen. Eftersom jag skulle fixa julklappar, kanske liiite sent eller? haha men jag har fixat de och en massa idag så jag är nöjd. Ni kanske märker att jag inte orkar skriva så himla mkt idag men jag är såå trött så ska nog ta och krypa nej i min varma säng nu.
pusshej

btw tänkte ladda upp lite bilder från i helgen nu men efter som min
datamus har bestämt
sej för att fucka upp sej nu så får de bli imorn . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0