söndag

grattis på alla hjärtans dag! haha i efterskott menmen.. Jag skulle skriva igår jag lovar, men vi hade massa
elektriker hos oss och dom stängde av elen precis när jag blev klar men inlägget -.- hade liksom
hittat massa superfina alla <3ns dag grejer som jag tänkte visa.. menmen....
idag har de iaf bara vart fullsmockat med volley, liksom från 07.40 till 18! 
Är såå slut, så de blir nog säng vid nio, men innan de ska jag nog läsa denna sjukt hemska(men ändå bra!) bok.
(pojken som kallades det)
kisses.


Kommentarer
Postat av: anna

den boken är skiiiiit hemsk :S

2009-03-02 @ 18:19:52
Postat av: Lina

jag har inte kommit så lång men jaa, de e den !

2009-03-02 @ 20:43:53
URL: http://moliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0