Slapp?

Aa idag ska jag väll antagligen bara vara hemma och fixa en massa. Ska typ städa och sånt tror jag, och sen bara ta de lungt och slappa. För de är det lov är till för visst? Måste passa systra mia för madre&padre jobbar idag typ ett par timmar, och vi två ska baka och göra en snögubbe äre bestämt, sen ska vi nog se på en film också !
Har fixat lite med designen som kanske syns? Jag är ju inget proffs på sånt men det fick iaf se ut såhär nu. Aa jusste ni ser inlägget med youtubefilmen asså EMD låten? den funkar iaf inte för tillfället pga SVT men den ska nog fungera om några dagar ! 
Igår istallerade jag en überbra grej, picasa 3 ! asså så grymt bra, man kan fixa en massa med bilder precis som man kan göra på photoshop men de här är så mkt enklare, och om ni har läst kenzas blogg så har jag tagit den därifrån, sjukt bra, i löv it. 
Sen får ingen glömma att de är fettisdagen idag, här ska ätas massor av semlor ! hahah 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0