Onsdag 4 feb

Nu känner jag att jag behöver lite påfyllning i mon garderob! Fick ju " bara" massa sommarkläder från usa :)
Känner att jag vill fylla på iaf! har ju typ 2 lådor nu fyllda med bara ärvda kläder från min brosa, jippie.. Så nu ska alla dom packas i påsar och så ska jag ge dom till barnen i afrika, för de finns väll en sån insamlings grej på stinsen?
har ju 300 spänn på gina som ännu inte har används! och drygt 200 kr på bikbok !
sen idag har jag och mirre blivit "sams" igen om man kan säga så, vi har ju haft lite struligt men iaf så ska vi shoppa i helgen kanske, om de går för jag tror jag är ganska uppbokad i helgen, men vi får se !
de är ett skämt att jag inte har köpt julklappar till matilda och mirre än! jag skäms! men tiden har ju gått så snabbt och jag hinner ju inte med..
fast skäms nog mest över att matilda nt har fått nått eftersom mirre nt köpt till mej heller :P
av matilda fick jag en jättesöt vit klänning, blev superglad :)
imorn äre tema dag i skolan också, fattar inte va som menas med men, sen på fredag ska de firas massa i skolan eftersom de är alla hjärtans daag! eller igentligen inte på fredag men på lördag :)
så vi ska fika och se på Bert! :D
haha de ska bli mysigt !
nu ska jag iaf gå och snacka med pappa om min månads peng , snälla gud hjälp mej?

pusspuss!

hallå, nu vill jag ha sommar ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0