Måndags kväll

Nu har matildorna och mirre dragit, eller de va en stund sen men iaf. Vi tittade på SATC boxen och bakade sockerkaka(som tog slut på hm.. 5 sek?) och sen så snackade vi om allt mellan himel och jord.Mycket skönt faktist .
Nu har jag precis diskat läänge i köket med radion på högsta, snacka om att pappa blev liite sur?,haha
 På onsdag ska mirre dra till ljuva paris, kommer sakna henne så. Men gav henne en extra stoor kram innan hon gick hem med matilda, och hon skällde på mej för att jag inte visste vad jag ville ha för present av henne, haha.
Och påtal om paris, gissa vem som(troligen) ska till franska rivieran i sommar! Mamma och jag har snackat om de ett tag nu så de ser ljust ut nu iaf ( peppar peppar). Antingen ska vi till corsica igen eller bara stanna på fastlandet. Men hursomhelst kommer jag vara överlycklig överallt i frankrike, de är så underbart där !
Gissa vem som kommer få de sjukt jobbigt heela kvällen. Inte bara de att jag har typ huvudvärk och ont i ryggen (och PÅ öronen konstigt nog) så ska min brosas tre kompisar sova här. Jag antar att jag inte behöver säga mera..?
Snacka om att dom kommer få höra klagomål ikväll? hahah!
Nej nu ska jag kolla om de går nån bra film på tv, ¡Adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0