Lajna pysslar!

Dags att fixa lite saker inför imorn, har redan kommit igång lite! Har pimpat ett tröja som jag bara ska ha i skolan dock, kommit halvvägs med att slå in mirres present och använder Linnéas present just nu (ansiktsmask, det va en av dom grejerna jag fick.) Men nu ska jag fixa kläder till konserten imorn, och se till att lära mig lite texter! Måste även komma på en bra film jag, Linnéa och LuddePudde kan se på onsdag. Ska spendera min sista dag med dom två ungarna, hoppas det blir bra.. fan va jag kommer sakna dom och tuusen andra, det är det ända jobbiga med att åka bort.

min pimpade tröja(satte på kedjor på ena axeln) och tråd-saken som ska på mirres paket .

hahah jag ser ut som en alien, bjuder på den vaa? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0