med matilda

hejhej bloggen !
sitter här med bästa wildlund och vi har precis ätit "lite" grann..
och idag ska vi åka till stinsen , fixa hennes presentkort på pearlchain som hon fick utav mej typ i julas menmen .. =)
måste berätta om våran "smk talang" idag. Alla bidrag (som va typ 14st) va jättebra men det aldra sista numret va så sjukt kul ! Det va åttorna som sjöng en låt om en liten pojke som va 4 år och skulle ha sin födelsedag, och ville ha en get i present. Sen så i slutet så sjunger dom " och då så fick han en.... GET! ". Och tror ni inte att det kommer ut en livs levade get ut på scen ! Asså jag garvade ihjäl mej, fast första fattade jag iof ingenting men sen så kunde jag verkligen inte sluta skratta. Och getten va såklart inte åttornas utan våran lärares, Kalles. Här kommer bilder från dagens sköna smk talang!

såå söta! jag dööör ! <3



kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0