090422

tjabba !
känner mig ganska dum som inte bloggade igår, men som sagt så händer det ganska mycket på tisdagar för min del. Och samma gällde idag. Först efter skolan drog jag till Kista med Lina och köpte Veet hårborttagnings spray, så får se hur den kommer fungera. Lina köpte en leopard neccesär och en jättesöt rosa tröjja från gina !
Sen efterdet så blev det stressigt, för skulle till min faster som fyller år vid kl 6 och det slutade med att vi i familjen åkte vid 10 i 6 och det tar en stund att åka dit. Men där så fick vi iallafall kina mat och übergod tårta !
Sen satt jag och brorsan och lekte med bebisleksaker, men det fanns inte så mycket annat att hitta på nu när deras hur är fullt med sånt eftersom hennes dotter (kusin) är typ tre och blablabla.
Här kommer iallfall massa bilder som jag inte har kunnat ladda upp !







lite bilder från falköping och några från idag .
kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0