@ fester´s place

Sitter i Festers lägenhet här i Uppsala, vilket förövrigt är as mysigt !! Haha, fast det tog en jävla massa tid att komma hit och jag måste ta upptåget som går om 40 min, och det tar ett tag att komma dit men aja. Efter träningen så fick vi iallafall skjuts till sollentuna c. Tog en middag på Sollentuna Centrums nya food court, och alla palmer ger mig serriöst gåshud för att jag längtar så jäävla mycket till Florida ( där palmerna i centrum kommer ifrån btw ). Aa, sen vart det tåg, och då fick jag och ester för oss att snacka engelska vilket vi gjorde i c.a 2 timmar igår.. BARA ! Men det va riktigt kul, fick massa blickar (höhöhöhö) när vi va inne på Hemköp. Men sen blev vi as sura på oss själva när vi inte kunde sluta snacka engelska, kvällen slutade med Skype samtal och nån film på 4:an, massa glass, chips och läsk ! :D


Hahha ester loong time ago, always so sweet ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0