beacause I wanted

Exakt ålder? 14år, 1 månad, 24 dagar
Var bor du? Stockholm
Bor tillsammans med? Mina föräldrar + lillasyster ( bror tillfälligt borta)
När tog du studenten? Förra året..?-.- nej jag är fortfarande bara 14
Något jobb? Nej, skulle sitta fint med sommarjobb 2010! :)
Pussat någon idag? Ja, Anna och Lina :)
Vad har du ätit idag? Omlett, macka och texmex.. allt va asgott !
Dagens smink? Inget än, skönt!
Dagens roligaste? Idag (om det räknas) typ vid ett när vi tjejer va flumm flumm flumm
Har du många vänner? Vad räknas som många? jag har tillräckligt men får alltid plats för flera
Hur många har du kysst? Jag vet inte .. 16?
Har du pojk-/flickvän? I wish
Vem pratade du med i telefon senast? Hm..pappa tror jag (a)

SENASTE..
..personen du kysste? Ingen kommentar..
..gången du spydde? Imorse i toan.. hahah nejdå jag brukar inte spy så minns inte
..gången du grät? 11 novermber så alltså i Onsdags väll?
..pizzan du åt? Vesuvio
..gången du var i Göteborg? Hm, cirka fem år sen kanske?
..gången du var i Stockholm? Ja bor ju här så inte allt för länge sen
..gången du var full? Aldrig varit
..personen som såg dig gråta? Kanske nån i volleylaget för typ några veckor sen

VEM..
..vill du kyssa nu? Vet inte men jag föredrar snygga
..vill du sova bredvid inatt? Ingen haha
..ska du träffa imorgon? Alla volleytjejer!
..sjöng du senast för? Jag sjunger mest hela tiden men sjöng i köket med pappa, haha
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Vill dom här frågorna att man ska må dåligt av singellivet?
..förtjänar att dö? Sånna som lider kanske?

VAD..
..vill du helst göra nu? Äta.. det luktar mums i huset!
..vill du ha nu? En riktigt bra film och Lina Karlsson brevid mig
..längtar du till? Usa
..är det bästa som hänt dig? Det går inte att bara säga en sak, im lucky in life! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0