torsdag

nu är jag gladgladglad för imorn är de freeeedag! kortaste skoldan i veckan och imorn ska den typ va ännu mindre för vi har typ nån slags utedag eller nått men skit samma bara vi slutar tidigare! sen måste jag ju nu såklart gratta min lilla fjortis lina som fyller år idag! grattiiiis fjortis! haha, satt och hväntade typ tjugo min på henne imoorse, men de va så sjuukt kul när lina kom in i korridoren fr de va några som typ hade pyntat henne skåp med massa volanger eller va de heter och skrivit massa på skåpet! och så fickhon såklart snyggaste hatten med texten " fjortiiiis!"   
iaf så ska vi fira imorn på edsbergs torg! så kom dit :D få se om jag ska komma, hoppas att de går iaf (A)
fasst jusst nu sitter jag och försöker få reda på lite om Njord som typ är nån nordisk mytologi gud, man måste ju plugga lite visst?så ska väll sitta här ett tag, sen har jag franskan också som jag inte kan ett skit av! 
Matilda när du ser de här kom ihåg att vi måste snacka om låten vi ska spela? om vi ska de? *
puss på alla

jag<3min mjukisdress



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0