onsdag

Tjabba  !
Sitter här och känner mig som en hälso freak! Var ute och sprang med matilda imorse, och det va så sjuukt skönt. Vi sprang den vanliga rundan vid vattnet och visste ni att det forfarande är IS !?
Iallafall, så var joggingen super skön och jag pressade mig själv i slutet vilket också var bra. Och förresten så skrattade mirre igår när matilda sa att vi skulle jogga, men hon är bara avis för att vi är så duktiga! Och sen efter den jobbiga rundan gick vi båda hem till sig, svettiga och trötta för att sen träffas igen och ska dra till Stinsen, jag ska se om jag hittar ett par härliga vårskor för behöver verkligen det tills imorn (sthlms skärgård). Men nu sitter jag här med en Grekisk inspirerad sallad också! Därav känner jag mig som en häslo freak, men jag känner att jag faktist har blivit pigg av morgonens nyttiga tid =)
här kommer bilds;
 

så här såg man ut till joggingen, fast bytte till en varmare tröjja

matilda är duktig och springer på !

nam nam nam nam.. delicioso ! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, RIKTIGT het bild där haha surpuppa nummer 1? x)

2009-04-08 @ 14:58:09
URL: http://jerns.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha absolut ! men somsagt, iaf inte röd i ansiktet =)

2009-04-08 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0