090408

jag känner verkligen att dagarna på lovet bara flyger förbi ! Kan inte ens fatta att det redan är onsdag men är glad att dagarna på lovet har blivit riktigt lyckade. Hade inte tänkt att skriva så mycket, bara slänga in lite bilder från idag och säga att jag åker imorn ! äntligen , i love stockholms skärgård! Hoppas på att få det riktigt skönt och bara slappna av och inte behöva tänka på nånting, ska kolla om det finns nån bok i huset jag kan ta med också, mysmys. Det finns såklart tillgång till dator eftersom vi inte sover i båten, så kommer kunna updatera. Men vad ska ni andra göra resten av lovet ?  
Sen som ni kanske vet så åkte jag till stinsen med matilda, blev faktist nöjd med det som köptes !

så nöjd med skorna, såg ännu bättre ut när jag kom hem!
kommer bli sjukt snyggt med riktigt somriga, bruna ben !

kram<3

Kommentarer
Postat av: M

ååh din lilla hermapa! jag har ju en sån tröja!:D

2009-04-13 @ 19:37:38
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

nej :O

2009-04-15 @ 07:48:06
Postat av: M

joo!

2009-04-19 @ 12:16:00
URL: http://allasmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0