090404

måste bara säga att det va exakt ett år sen jag började med volleyboll och själv tycker jag att jag har utvecklas väldigt mycket och har faktist kommit nån vart med det ! och är så sjukt glad att jag började, och då lärde jag känna många underbar personer som idag ligger nära hjätat. Som hanna, linnea, ester, lina, sofia, asta och greta! (anna och ollie kände jag redan sen innan) så tack ollie för att du tog med mej på den dära träningen.!

och vare bara jag som tyckte att de va sjukt varmt idag ?! såhär såg hela min förmiddag ut, haha !

min näsa såg ut som långbens näsa =(



fick ingen bra bild på mej i solstolen, haha!
men iaf, mej<3solstol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0