tidsfördriv

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen, hmm deppigt
Vem fick du senast sms av? Jakob Karlsson
Vem tänker du på nu? min älskade bror i usa, snart bara 3 månader kvar!
Pratade du senast i telefon med? nån random kille, han ville snacka med pappi
Vems hus var du senast i? mitt, annars Gretas
Sa du senast jag älskar dig till? Ida tror jag :)
Vem önskar du var med dig nu? min bror .. !

Vem är din favoritsläkting? va hemskt , älskar alla lika mycket! nästan iallfall..
I din familj saknar du mest just nu.? Ja, gissa? ;)

VAR
Vad går du i för skola? Sollentuna Musikklasser
Var är din telefon? 5 cm från mitt lår
Var är din mamma? nere och är social, till skillnad från mig!
Var sover du? i ett flingpaket
Var handlar du mest? stinsen, kista eller staden
Var fick du tag i tröjan du har på dig? Wetseal, ( USA )
Vart åkte du senast bil? Hem från träningen
Var i ditt rum är du? I sängen

VAD

Vad åt du senast? Libanesiskt, mycket gott!
Vad drack du senast? Fläder dryck
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa jeans
Var är den närmaste saken som är blå? jeansen
Vad gillar du mest med skolan? vännerna såklart
Vad är din favorit färg? blå
Vilken film såg du senast? Alice i Underlandet!
Vad hör du just nu? musik från spotify

 

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? ja, vem har inte?
Hånglat på en bio? nej, to bad
Tyckt att din kusin är het? ohnej , så fel!
Sovit naken? nästan
Målat om ditt rum? japp
Dansat framför en spegel? många gånger , hahah
Fått hicka? jag får alltid hicka
Dumpat någon? yäs
Stulit pengar från en kompis? nej?
Hoppat i en bil med folk du just träffat? jaa :S
Smugit ur ditt hus? japp
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? nej tror inte det
Hånglat med en främling? ja..
Älskar eller saknar någon nu? JA !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0