hejbroccolis

Sitter här och plattar håret, sånt som behövs när man har lockigt hår! Och nej, jag behöver inga uppmuntrade kommentarer som " det är så fint i lockigt " , för jag kan också tycka att det är fint. Men han man naturligt lockigt hår så vill man ha platt hår istället, that's it! :)

Försöker planera in nästa vecka, ser ut såhär so far;
Måndag; träning
Tisdag; träning
onsdag; fika med matilda, äntligen!
torsdag; träffa Linnéa, som kommer hem snart!
fredag; tidig tränig, sen kompisar antagligen
lördag; ååh vet att jag ska göra nått, glömt vad
söndag; barnvakta min finaste lilla kusin
Ja, träning tar ju upp en hel del. Men det är ju ändå med mina närmaste vänner så det är ju alltid festligt, hahah. Nu ska jag ha familjekväll, som vi brukar ha då och då. Då får man alltid extra god mat, yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0