this week..

tänkte bara updatera lite sådär, visa vad som händer i veckan.
Inte nödvändig info men varför inte liksom, är trött och har inget annat för mig.. = blogga!

Måndag - Sofia A var hemma, äntligen! Så var med henne och vi shoppade, fika, snackade. Riktigt sådär girly. But that's how we roll, hell yeah!

Tisdag - Träffade min darling Linnéa, som varit borta hela sommaren i princip, så har inte haft någon såndära dag där vi spenderar tid tillsammans. Vi shoppade också, fast i kista tillskillnad från i måndags. ( jag och sofia var i sollentuna c ). Och dagen efter, åker hon bort.. igen!

Onsdag (idag) - Har sovit till.. jag vet inte när. Länge var det iallafall. Vaknade somvanlig av att det var som en bastu och man kunde inte andas. Kan bero på att jag är lite förkyld, täpt och så vidare. Men varmt var det iallafall. Chillade på palayan ( okej, norrviken "strand" , haha ) men halva min familj plus kusin från americo.

Torsdag - Nothing planed! Eller det ända är att jag måste packa, igen.. Känns som man redan har gjort det för många gånger men tydligen inte. Men har jag tur blir det här näst sista packningen den här sommaren! Men ska kolla om någon iallafall har lust att se eclipse?

Fredag - Planet mot nice går 06.45. Pappa säger att jag måste vara där 05.45, att vi då måste åka 05.30 och att jag måste vakna klockan fem. Är lite nervös, har aldrig flygit ensam förrut, blir en helt ny grej i guess. Och på senaste tiden har jag blivit flyg rädd. Jag utav alla borde inte vara det. Aja, familjen widlund hämtar upp mig och vi spenderar dagen i nice, och kvällen i provence. Sweeeeeeeeet !

Sen helgen blir det viva la France. Men ja, långt inlägg. Så om nån stackare har tråkigt, läs detta. Mycket underhållande, verkligen! Så, ja that's all.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0