Tjejmiddagen,konfaträff.. Check!

Kom hem för några timmar sen från Olivia Ollie Laurin, efter en dunder mysig tjejmiddag! Bara en helt spontan middag sådär, helt underbart! Sånna borde det finnas mer av. Iallfall, vi mättade oss på våfflor, och OM det var gott. Har nog inte käkat våfflor sen i sommras. Men ja, somsagt det va så himla kul. Det va bara vi volley tjejer där. Alltid lika kul.
Sen åkte jag till konfa träffen innan det. Fick se vilka jag skulle gå med, så det var ju kul! Kunde vart mer killar, men men. Hela träffen gjorde bara så att man längtade mer till sommarn. Vi va på gudstjänst också (självklart) och det var ju sådär. Lärde ju sig lite men det blev lite lång tråkigt. Iallafall , så fick vi göra nattvard osv osv.
Har haft en mycket bra söndag, i morgon är det dags för plugget och jag hoppas på att mitt bagage kommer tillbaka. Snälla snälla gud, jag som har lärt mig så mycket idag och ätit din kropp och druckit ditt blod. Kan jag inte bara få mitt bagage? Skulle betyda oerhört mycket! Tack , Amen.
Ett fiiint litet gäng! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0