There's no place like home

Yeapp, hemma igen och känner redan hur de " dagliga rutinerna" sakta smälter in. Har pluggat, fick panik med matten eftersom jag inte kunde nånting, men pappa va underbar och hjälpte mig genom första delen av kapitlet..sweet!
Kom til skolan vid 10.15 kanske, och direkt när man svänger in på skolgården kommer ett gäng med tjejer skrikandes och springandes. Det va såklart mina underbara bruttor! Matilda, Anna, Ulli, Mirre, Ollie och Ebbsan. Helt underbart kul att träffa dom, hade en hel del att prata om men även att lyssna på.
Men har inte mycket mer att säga, förutom att jag nog kommer förfrysa imorn. Pussar!
Härlig julklapp, fem säsonger av DHW! Droooog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0