Sitting here in the boring room.

Drogar DHW som alltid, har precis börjar på säsong 2 nu, spännande! Men iallfall, finns inte så mycket att berätta om skoladagen, dt är som vanligt i princip. Har klämmt massa på matildas fiina rumpa, mirre har kallat mig gullig typ 1000 gånger, julia och jag har clownat runt och.. ja, så ser en vanlig dag för mig ut, i princip ;) Hahah nejdå. Men imorn har jag syslöjd, ska bli lite roligt. Ska göra ett par shorts i nått roligt mönster. Alltså mys-shorts.
Har tänkt att även fast jag inte siktar in på att bli storbloggare precis, ska jag nog bli en bättre " vardaglig" bloggare. Jag ska.. ;
- lägga ut fler bilder
- lägga ut flera dagens outfit
- skriva mer skvaller
- skriva om lite inspiration
- inte så mycker " idag har jag blablalbla " utan mer handling och syften
- tipsa om mera saker
Sätta fart på bloggen lite mera, hur låter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0