okej martin, för din skull..

Hm.. är väll lika bra att försöka vara en " duktig " bloggare.
Eftersom Martin klaga, jag citerar " du måste uppdatera din blogg mer, omg.. lackar på dig asså " så ska jag nog vara duktig och uppdatera. Lika bra nu när jag inte har nått och göra på en fin lördags kväll som denna. Varför? Skulle vara med Linnea men så blev det inte av helt enkelt, så nu sitter man här och grubblar.
Men idag iallafall har jag haft trevligt trevligt. Började med att jag vaknade upp med en blond snygg tjej bredvid mig ( omg..!). Aa, så jag och den där tjejen vaknade onormalt tidigt, slurpa i oss varsin hallon smoothie och drog till Kista, för Shopping! Hittade fyra toppar och en armband, nöjd!
Sen igår kväll firade vi min lilla (gamla) Lina som fyllde 15! Så hon fick en kofta av mig, lite mer privata saker av några andra. och massa annat.. hihihi. Iallfall, vi käkade super härligt thai mat, lyssnade på musik, tittade på skräckfilm och hade det super mysigt!

Ska vakna tidigt imorgon också, för volley. Ska bli ruligt som alltid, håll tummarna för att det ska gå bra för oss!


hahahah härlig bild, att jag bjuder på den asså...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0