10 millions fireflies.

Tja Bloggen ! Bara en vecka kvar, sen sitter jag där i frosten och burrar.. Helt ärligt talat, vill jag det så otroligt lite just nu. Ja, jag saknar mina vänner nått så otroligt, men stannar gärna här en månad till. Men what can I do? Skolan börjar om några dagar bara. För dom som undrar kommer jag möjligtvis till skolan 12:e, beror på hur mycket sömn det blir på flyget. Juste en riktigt viktig nyhet i mitt liv, jag har pojkvän!! :D Hahahah nejdå, skämt och sido..( är ganska sugen på nån amerikans läckerbit just nu ) Iallafall, till riktiga nyheten! Min broder som jag vart ifrån i.. 5 månader är nu med oss här i Florida! Allt känns så rätt nu,  med han här , är i usa,och jag är bara.. lycklig. Kan vara därför jag inte vill hem.
Sugen på nya nyårs löfterna då? We will see if i can pull'em off!

Blir nyttigare, inte utnyttja mina "inte bli tjock" gener.
Få bort mina allt för irriterande tvångstankar
Fortsätta vara bra i skolan
Fixa ett sommar jobb i sommar
Sluta vara så satans lat
Träna mera, det behövs
shoppa ännu mera!!! :D


Bild tagen när jag fick min nya dator, mihihihi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0