utklädning girls!

Det va lite extra roligt i skolan idag, tjejerna i klassen hade bestämt att vi skulle se annorlunda jämfört med hur vi brukar se ut. Allt började med att Matilda N skulle vara Hiphopare i skolan för att hon såg så jävla cool ut i lördags på maskeraden. Så sa vi att ska hon vara "utklädd" i skolan så ska alla andra det. Så jag hade mjukis brallor, skit sminkade ögon och knut. Tre saker jag aldrig någonsin har i skolan. Sen var Lill Räkan ( anna reje ) tönt som va skit kul, anna var girlygirl med min kjol och body, matilda var ungefär som jag, emma var fjortis och julia emo och massa såntdära knas. Killarna tyckte nog att vi va sjuka i huvet, men vem fan bryr sig om vad dom tycker iallafall? hihihi :)
sexig bild.. men ja såhär såg man ut.. hemskt..
(okej fast lite coolt kanske det va runt ögonen då.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0