hej korvar

IMORN ÄR DET FREDAG OCH GUD VAD JAG ÄLSKAR FREDAGAR !
Inte bara det att vi har världens typ chill skoldag, utan vi slutar också tidigt och så bah vet man att det är helg! Så ska vi också ha nått slags alla hjärtans dag firande i skolan, ska väll bli mysigt. Har man tur blir det kanske ragg i helgen, mjaaaaaaou. hahah skämt åsido, jag ska faktist spela volley hela helgen , ska bli kulkulkul! Sen blir det den nya filmen " valentines day " på alla <3-ans dag. Såg trailern på den idag, BARA massa super kändisar i den.
Snackade med mirre i tele nyss, hon frågade mig en konstig sak, vad annars?
Vi båda fixade prao idag! Hon på Biblos ( café) och jag på Waynes :)

Kommentarer
Postat av: mirre

ASSÅ URSÄKTERA MIG DET ÄR KLART JAG UNDRADE :o

2010-02-11 @ 21:49:34
URL: http://ohmirruhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken vecka ska du praoa på waynes?

2010-02-12 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0