forever 21 till sverige !

Veckorevyn skriver att forever 21 kommer till Sverige , awesome!
Det är min absoluta favorit affär i hela världen, och den kommer hit! Den kommer troligen öppna första någonstans i Stockholm, och gissa vem som kommer vara på öppningen.. jag såklart! H&M och Gina Tricot kommer få en stor utmanare! Sen när det finns ett bestämt datum om när butiken öppnar ska jag definitivt spara in massor av pengar .. Och inte nog med det, utan Hollister och Abercrombie & Fitch kommer också öppna. Alltså tre av mina favoritaffärer i USA kommer till Sverige, det är som en dröm!
Just nu går det inte att komma in på deras hemsida av någon konstig anledning, men kolla in här  http://www.polyvore.com/forever21/shop?brand=Forever21&category_id=2
KLÄDORGASM !
Två av alla de balla kläder jag köpte i vintras, love the jacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0