hissing and dissing




Lyckade skolfoton- Speciellt nu när man går i högstadiet då skolkatalogen visas i hela sollentuna. Jag själv kanske har haft 3/4 lyckade skolfoton. Inte så bra, men hoppas verkligen på att det här blir bättre

Program där andra gör bort sig - Typ ramlar eller sånt. Det är nått att det roligaste jag vet, bara se hur folk total skämmer ut sig. Fast är inte alls lika kul när det händer en själv.. oftast! ;)




Sony Ericsson mobiler- Fast jag älskar dom egentligen. Men att dom hela tiden går sönder. Lagning = pengar. Pengar= sånt man inte vill spendera på tekniska saker!

Killar som spelar WOW/CS - Jag kan gå med på att det är okej att spela nån gång i veckan, eller kanske lana på nån helg kanske en gång i månaden. Men när det verkligen har tagit över ens vardag, och man verkligen är besatt är det bara för mycket !



nej tack..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0