för 8 år sen va det katastrof i NY.. !


Tjabba bloggen, dags för uppdatering ! Slutade extra tidigt idag, så istället för att komma hem typ tre nånting så var jag hemma redan halv tre. Bara för att min idrottslärare är så bäst, skulle inte vara med idag så hade med intyg från pappa, och eftersom det var sista lektionen så fick vi bara dra helt enkelt ! :)
Allt är hyffsat med mig, sjuk somsagt.. Sen är det en annan grej som är lite för privat för att skriva här som håller på att tynger ner mig, lagom kul det asså. Idag blir det att jag tittar på volley träningen, sen ska jag träffa mirrs (eventuellt lukas&erik / bellman, who knows? ). Förresten, är det nån som hört talas om grillfesten imorn nånstans i edsberg? Isåfall, vilka ska dit? kissy.

min ultramegasuperduperotroligamysiga halsduk från ginapina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0