livet leker.

Ibland har man bara dagar, då allt bara är lätt. Allt är enkelt och det känns som om inget ont kan hända. Inga dåliga vibbar kan röra vid en, för allt bara flyter på. En sån dag hade jag idag, allt har bara vart bra. Skolan va bra, jag har haft jätte kul efter skolan och firat anna med ett par riktigt härliga tjejer, sen har en annan grej hänt som jag inte kan skriva här för privat, men nånting som bara får mig att glömma allt och bara smälta inombords.. och jag bara njuter av livet. Plus att jag och anna har fixat med en grej, och sen är det snart helg och då ska det hända en massa.
Mitt liv är i en glad cirkel, tack för det.

får bli en happyface bild då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0