ta tag i problemet !

Jag måste verkligen ta tag i mitt s.k "modell"-jobb ! Jag hade ju en period där jag va ganska engagerad i hur det gick, kollade in bilderna, höll koll på hur mycket jag tjänade etc. Men nu har jag verkligen bara slängt den över axeln och lämnat det där. Bilderna som är på hemsidan är över två år gamla och så grymt fula så det är inte sant ! Så det måste jag verkligen fixa, det är huvudsakliga "att göra". Informationen om mig stämde visst vilket jag inte trodde, men jag lovar att ingen kommer vilja ha mig i reklamer med dom bilderna ! Så jag måste helt enkelt fixa fram massa bilder, och jag funaderar på om UIrika kanske kan ta fram sin grymma kamera och så kan vi ha en foto dag så får jag det äntligen gjort ! Så Ulli när du ser det här är det bara att kontakta mig, haha !
kramkram

prima modell vara, haha !

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2009-05-23 @ 13:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0