min farmor äger din!

grattis farmor&olivia!

på era 70&14 års dag, och hoppas att ni har fått det bäst !
Min farmor gjorde mej överlycklig idag förresten, för dom som vet  (typ matilda) så tappade jag bort min Ipod för c.a  2 år sen i USA. Jag visste inte riktigt va den va, den kunde ju ha hamnat lite var somhelst med tanken på hur mycket vi åkte överallt. Men så iallafall sa farmor att hon hade nått till mig, så la hon händerna bakom ryggen och så fick jag peka på vilken arm som jag trodde hade "överraskningen". Sen så från ingenstans dyker bara min Ipod upp då såklart, och nu är jag lyckligast i världen!  Den hade inte legat vartsomhelst heller, utan den hade legat under madrassen på vår fotölj i lägenheten, så jag hade antagligen tappat den ur fickan nångång. Låter inte de så typsikt mej?

trodde jag aldrig skulle få se dig igen !
men man ska aldrig säga aldrig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0