ja&nej i mode

här kommer både posetiva och negetiva klädplagg genom tiderna !

Först börjar jag med den hemska 70-tals byxan! Det här är ett plagg jag aldrig kommer ha på mig nångonsin! Jag tycker helt ärligt att det bara ser för hemskt ut. Jag kan erkänna att jag hade ett eller två par såndanna i fyran, men dom va inte alls lika utvidgade vid vristerna. Om ni t.ex ser på bilder ovan så ser man bara rundare ut vid låren.
Vidare till det posetiva ;

Kjolen vid midjan.
Helt fantastiskt, det finns egentligen ingenting dåligt att säga när det gäller den här kjolen.
Den får dig inte att se tjockare ut på olika ställen, och om man har en snygg body under så framhäver den bara mer former, vilket är mycket snyggt. Sen är det bara sånt man kan slänga på sig, ha en enkelt tröja under och se bra ut i.
Det gör också att man visar upp mera ben och vad är inte snyggt med det ?

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0