hos matti

Hej bloggen !
Känns lite tomt bland inläggen va? Men jag har råkat missa några dagar men jag har haft fullt upp ! (den vanliga ursäkten).. Men det har ju vart valborg och allt! Nu sitter jag hos matilda som ni kanske ser på rubriken, och vi har precis sett klart Australia. Helt underbar !
 I torsdags hade jag också vääldigt skojj, först kom Lina, Linnéa och Gurra hem till mej vid fem efter mina föräldrar hade dragit,sen kom Ester och så väntade vi en stund på Ollie,som alltid! Haha.
Först va det tänkt att vi skulle dra till IP som vanligt, men jag och Ollie ville ändå dra till tegelhagen så vi va lite spontana och gjorde så. Där träffade vi en massa roliga om matilda, greta, asta m.f. Hade det skit kul och drog sen till IP där jag köpte tio feta remmar ! Sjukt gott, my love! På IP åkte vi också årets första åk-atraction, haha. Så det va skojj, kvällen vart iallafall lyckad! Lite senare idag kommer jag lägga ut lite bilder så att det inte bara blir för mkt text.
kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0