090519

tjabba bloggen, nu sitter jag och käkar Tom&Jerry kex och stirrar på TV. Desperate Housewifes vet ni !
Sms:ar också med massa roligt folk, b.la Ludde och vi har bestämt att våra syskon ska bli tsm ! haha. Ida(min systra) är nio och det är hans lille brosa (som är så sjukt söt) också ! Perfekt ellerhur? Så jag har visat bild för ida och hon sa ju inte nej iallfall så det tog jag som ett ja, haha.Dagen har vart bra, efter skolan vart den volleyboll och sen avslutning i en park i närheten. Då hade vi 5-kamp och korv grillning. Skojskoj. I morn är jag ledig också ! Så det blir att jag drar till Matilda helt enkelt, låter väll bra ?
Puss och kram.

mjaou, va man kan va snygga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0