090503

Ska tillbringa hela dagen ute idag, eller iallfall stor del av dagen.Och det är ju erfekt för ida är det ju hyffsat bra väder iallafall. Jag, Ollie och Hanna ska ha picknick vid vattnet och ta med oss massa gott så det ska bli kul ! Få se om vi bjuder in nån mer kanske, ju fler desto bättre !
Förresten, jag rotade igenom mitt rum idag och hittade massa 80-tals smycken, allstå neon färger och massa andra starka färger och jag ska försöka göra det till min nya grej, få se om jag trivs i det eller inte. Men balla är dom iallfall !


har säkert flera, men det här hittade jag just nu.
kram<3



 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg tröja!

2009-05-05 @ 17:53:23
URL: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0