Bosön.

äntligen framme! har sett fram hela veckan tills det här, är på träningsläger med massa underbara i Bosön på Lindingö.
som tur va hittade jag, Lina och Anna tre datorer på deras bibliotek här och då kan jag fortsätta uppdatera varje dag,fast har ingen usb sladd så inga bilder :/. .
nu har vi precis ätit lite kvällsfika, tittat på lets dance en stund och tävlat om vem som kan gissa reklam först, skit kul !
Idag efter skolan så slutade vi ju skit tidigt så jag anna och ollie drog till nvk ica och köpte godis till bosön och sen tårbotten, grädde, vaniljkräm och strössel för hanna fyllde oår igår och vi ville göra nått fint för henne så on fick den sen när vi skulle samlas innan vii åkte. Den va suuper fin och hpon blev jätte glad och vi också, haha.
sen kom vi hit kvart i fem och jag fick dela rum med Linach, så allt är prima här borta.
men nu måste jag gå för jag tror att ester vill det, haha
kramkram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0