AH JAG DÖR !

serriöst jag är typ överlycklig just nu !
Vi ska (pepparpeppar) ha en fransk utbytesstudent hos oss om ett år  !
pratade med mamma och pappa och det idag när vi åt och de funkar jättebra och så för oss, vi har ju mycket plats eftersom min käre bror ska också åka bort som utbytesstudent nästa år. Fast den franska studenten ska bara stanna typ knappt en vecka om den nu ska vara hoss oss.
 För de är så att i vår skola så skriver vi till skolor i Turkiet&Frankrike och dom skriver till oss.
Och sen ska dom komma och besöka oss här i Sverige, och om vi då tar emot en utbytesstudent då får jag åka till Frankrike som utbytesstudet där, gud jag tror att jag spricker  ! gud va kul de ska blii ! om de går såklart ;)
au revoir ! 
 

Kommentarer
Postat av: Bästa Jern

Jag kommer hem till dig! (:

2009-03-13 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0