090321

Nu sitter jag här, snuvig som vanlig med en kopp jordgubbs te, mums mums
har kommit hem från Lina som skulle dra och spela volley trots att hon e sjuk ! Vi hade iaf än jätte mysig kväll igår vi två sjuklingar, vi tittade på Instänga som va hur läskig och hemsk somhelst, sen såg vi klart 10 orskaker att hata dig som vi hade börjat se typ för två vecor sen och kom på att vi inte hade sett klart, haha och sist men inte minst så såg vi it's a girl boy thing som också va rolig och bra !
Sen kollade vi sjukaste filmen på youtube som jag hade typ sett innan i skolan med anton och andreas, så sjukt skum kille orkar inte lägga ut videoklippen så här får ni länken ! hahahahhaa kan inte sluta garva!
Jag är fortfarande såå sugen på att shoppa ! nån som känner likadant ?


min fina randiga tröja från gina, me love !


Kommentarer
Postat av: lina

hahaha nummanumma !

vi mååste shoppa !

2009-03-21 @ 17:51:42
URL: http://duscha.blogg.se/
Postat av: Lina

ja herregud! kolla skinjackor nu på en gång! <3

2009-03-29 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0