090309

okej nu har min madre och padre kommit hem från la malaga och jag har massor att fixa !
måste b.la betala 200 kr till en volleygrej, kolla läger i sommar, fixa nån lapp till sjuksköterskan, ge emelie 50 kr, fixa en träning väska och lite andra sport prylar och så.
dagen dåra, va inte nått spec i skolan förutom att anton va borta, grymt skönt ! matilda va också borta vilken va mindre skönt.
Jag fick en kram av andreas, som jag inte har fått på länge och sen på idrotten fick vi sluta tidigare bara för att vi va så jobbiga, haha !
sittar iaf nu och snacka i skype (känner mej fort. som en tönt i dom hära lurarna!) med moberg och anton, och nu börjar moberg låta som en bebis för att hans katt kom...
ikväll ska jag troligen se klart twilight med jern, mysmys !
ska dra är inte sugen på att blogga idag, puss<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0