tisdag

Så sitter man här som barnvakt, igen ! Sista dagen  idag sen blir det lungt.
jag har precis käkat upp ben&jerrys nya glass "wich". Love it!
Igår träffade jag Lina iallfall, och sen träffade vi upp Hanna, Hannah, Sebbe och Kesse på Vaxmora skolans lekpark. Va där en stund och efter det så drog hannah och vi andra kollade på Yes Man hos andra Hanna. Sov hos hanna den kvällen, vi hade det mycket bra! Hon skulle på grönan idag, men massa folk. Gissa om man blir lite suktat? Sitter här inne och liksom, passar kusin och syster. Fast dom är ändå för goa !Imorn blir det Vaxholm och på torsdag shopping med hannorna i staden. Förlåt att jag absolut inte har några detaljer i det här inlägget, föresten. Hanna Lejeby är bäst.
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss, because your worth it !

Hanna och jag Idag, jag är en lat orangutang och orkar inte rotera

Lyssnar på just nu ;

           
<3
Haha gullig musikvidoe, men vem älskar inte Tarzan ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0