sista dagen..

... innan jag får sommarlov ! Helgen ser helt underbart ljus ut för min del. Imorgon för er som undrat så får jag alltså mitt sommarlov, för att jag åker bort på söndag, till Italy ! Det ska tydligen regna nu i helgen, vilket gör allting lite tristare men det ska fortfarande bli kul!

Imorgon , sista dagen i skolan så ska jag sen efteråt dra till staden med Ulrika och Klara. Ska se om jag kan hitta shorts och en jeans jacka som jag måste ha med till Italy. På kvällen sen blir det s.k återträff. Med Ulrika, Klara, Anna, Matilda och så jag. Vi ska bada, kanske grilla och ha det bra. Nej föresten, bäst ! På kvällen sen sover jag hos matilda, ska bli roligt som alltid.

På lördagen kommer jag behöva fixa det sista till resan. Sen kanske jag ska shoppa lite till, om jag har tur&pengar till det. på kvällen sen kanske det blir lite familje stund. Hoppas på god mat och en mysig sista dag helt enkelt.

Söndag den stora dagen! Planet åker från arlanda klockan två på eftermiddagen, så vi måste vara där tolv. Det betyder att jag iallfall får lite sovmorgon, puuh ! Vet inte exakt när vi kommer fram till Rom, och jag kommer inte ha tillgång till dator tror jag. Så det får bli helt blogg fritt för min del i 10 dagar. Kommer ha det bäst i Italien, punkt slutt.

Roma, here i come !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0