money makes the world go round

Hade en underbar dag i vaxholm idag. God mat, glass, östersjön och affärer. Kan nog inte bli en bättre combo.Har kollat in sjukt gulliga saker jag ska titta på imorgon, först ett uberfint linne från Zara. Rött med knappar längst framstycket. Sen ska det finnas nitarmband på Lindex har jag hört så det ska jag också försöka kolla på. Sen om jag hittar en second hand affär så ska jag kolla om det finns något fint där. Det är så sjukt många som hittar världs fynd på 2:nd hand. Sen ska jag kolla på en cool paljett väst från H&M, eller något ananat med paljetter. hur låter det? ´
pussar pussar pussar pussar

så här såg man ut idag, inget märkvärdigt =)


 
Keri Hilson Ft.Timbaland - Return The Favor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0