från skärgårn

Tjabba alla coola !
Kommit hem från skärgårn nu och bytte ut brorsan mot min lilla mini kusin Amanda på 8år. Skit gullig med hennes lilla amerikanska dialekt, ja hon bor i U.S.A, Californien. Mysigt har det v arit iallfall, hela helgen. Varit lite på Grinda, lite på djursholm och sen hos kusinerna som har kommit hem hit från USA över sommaren. Nu är vädret som piss igen, och då tycker jag faktist att det är helt okej att sitta framför datorn ett tag. Men ska snart baka till allihopa. jag vet, jag är bara för go! Andreas, du verkade vara lite busy med din mini moto ?
JAG VILL ÅKA PÅ DEN SÅ SMSA MIG OCH SÄG SÅ KOMMER JAG ÖVER PÅ EN GÅNG ! 
ciao. 

Saridnien. Big Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0