tråk SM i väder

 åh, jag blir snart sjuk på det här tråk vädret, vart har solen dragit igentligen?
Jag är väll inte ensam om att tycka att det verkligen ska vara sommar, inklusive vädret..? Visst, ibland kan det vara mysigt att vara inne och se en bra film, men jag gillar mer varma väder och att ha tunna kläder! Idag blir det packning tror jag, öland på söndag ! Om jag har tur så kanske jag hittar Linnea.. =) Om en vecka åker bror till USA, stannar i 10 månader ! Lite sjukt för det verkar bara vara vi andra i familjen som e pirriga, haha. Om jag har tur så får jag brorsans laptop som jag sitter och skriver på nu, wiee! Sen för er som inte fattade via sms så fungerar mobilen igen, ha det bra. pussaaaaaaaaaaaar !


Gammal bild, men det finns inga andra på denna dator just nu iallfall.

Kommentarer
Postat av: Marcus Arnesson

Hej Lina !!



jag vill önska dig en trevlig fredagskväll. Marcus ifrån Växjö.

2009-07-10 @ 15:58:31
URL: http://mackansliv.blogg.se/
Postat av: ida

sv: va bra :)



hur är det idag då? (:

2009-07-10 @ 19:50:20
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0