Känner bara att jag verkligen inte orkar

Åh jag hatar ju att packa, när jag blir stor.. då ska jag anställa en personlig assistent så att det fan får packa åt mig! Det är så himla trist, och jag sov inte mycket inatt heller vilket det faktist va meningen att jag skulle göra, men det blir inte så lätt när man ska sova m mirre pirre plutt. Jag är seg, jag vill inte vara seg men jag är seg och trött.. bajs.
Igår hade jag iallfall jätte kul och mysigt och så, först på kvällen så cyklade så himla långt. Från nvk till edsviken, det är faktist ett par km. Sen träffade vi Bellman , åkte till matilda och skrev välkomna hem med stenar så hon får en trevligt hemkomst, haha ! Så cyklade vi runt i edsviken och hittade knappt hem, sen så skynda vi oss hem för klockan va typ..23 nånting... pics de la yesterday ! =)

Så här kan det se ut när man ska sova hos mirre.
1. Mosade mig, som hon gjorde typ.. halva natten  ?
2. jag försökte sova medans jag "kollade" på harry pottan, ryckte upp då och då för att jag trodde att han skulle dö, hahah !

Kommentarer
Postat av: mantha

Ett sne steg och hela livet kan stå i spel - läs min blogg http://lillmanthy.blogg.se

2009-07-27 @ 13:02:35
URL: http://lillmanthy.blogg.se/
Postat av: Elin mj.

Fin blogg du har! :)

2009-07-27 @ 13:08:38
URL: http://eliinmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej fett najjs blogg! :D



allt bra?:)



kraaam

2009-07-27 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0