gone for a moment.

Hur man kan sakna en person så extremt mycket , när personen själv ligger 10 meter ifrån en och sover..? Nån som har ett svar på den ?

Imorgon händer det, jag blir inte längre mellan barnet i famijen utan jag blir bara storasystern. Det finns inte längre en storebror där som man kan gömma sig och ta skydd bakom. Jag kommer sakna dig, och det vet du. Du kommer ha det bäst med din nya familj, men ett år är en ganska lång tid. Jag ska tänka på dig ofta, och jag kommer skriva till dig så ofta som jag får. Men i vår ses vi igen, längtar redan. Jag är inte alls ledsen, eller deppig. Men det är bara att det kommer vara jobbigt att sakna dig så otroligt mycket !

Älskar dig storebror. Ha det bäst i USA nu i tio månader som utbytes student. puss

Kommentarer
Postat av: JOANNA

godmorogn!

ja hela ashley är fin:D

2009-07-18 @ 10:06:55
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0