Beach-SM silver !

Home sweet home, som man brukar säga!
Trött efter flera timmars bilåkande, det jobbigaste som finns right? Men allt annat har vart så sjukt kul, har ni nånsin kännt att det har hänt så mycket saker så att man inte kan berätta allt? Man vet verkligen inte ens vart man ska börja! Men ni får tusen bilder, och bilderna kommer nog säga det mästa. jätte kul, för redan när jag kom dit va jag " känd", eller hur man ska säga. Hade vart mycker snack på talang lägret som jag inte kunde vara med på, buhuu.. Men asså, det va det roligaste jag har gjort på länge, har inte gått en dag utan 1000 garv. Men nu känner jag att jag måste ta det lungt några dar, innan det drar igång igen! Kommer nog inte orka blogga lika mycket, that's how it is. See ya!

Fyfan va härligt, när jag blir stor ska jag ha sommarställe i Falkenberg.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0