Beach sm ftw

Sitter med ester som typ garvar åt ingenting? haha nej men dagen har vart värsta.. underbar  ! Först åkte vi typ vid åtta från sollentuna och kom typ vid 3 kanske. Alla från talang lägret hälsade jag på plus massa andra bekanta n vi hade kommit till planerna . Och det är sjukt fint här också ! Har inte spelat nått idag så kan nt riktigt säga hur det går, men tv4 spelar in så ni får väll se om ni hittar lilla moliina på beachen ! Ikväll har vi träffat ett par 91:or som va små fulla och så men sjukt snälla ! Så vi satt med dom typ 45 min på piren sen så skjutsade dom oss hem, och han så skjutsade mig va sjukt söt också! Sen kramades vi godnatt och så och dom kanske ska se på oss imorn, vi får se hur det blir ! pussar nu ska Asta låna Esters dator som hon så duktigt tog med!

Ester i Södertälje ! =)

Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen

SV: jaoåp =D!



förlåt för sena svaret, jag har jue vari i stockholm och shoppat, varit på grönalund & så .. men nu är jag iaf tillbaka ! :D

2009-07-30 @ 22:49:41
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0